Re: sdi pod usb gdzie mozna kupic

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 18:12:34 MET

Użytkownik marco <usenet_at_marcoos.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:Xns91B3BF70088CCUsenetMarcoos_at_127.0.0.1...

> Wybacz jakim cudem wyszlo Ci niby 15 kB/sek?
> Transfery sa zablkowane po stronie polki modemowej w TP SA i mimo ze
> HiS 1.5/2.0 USB teoretycznie moze uzyc calego pasma 160 kbit/s (takie
> jest polaczenie w wszystkich HiSach 1.5/2.0) to i tak jest ono obciete.

Podobno połączenie pomiędzy HIS'em a centralą to 160kbit ale
użyteczne z tego jest tylko ok.134kbit. Jak rozmawiasz przez telefon
(64kbit) to transfer z sieci spada do 70kbit.

Próbowałem się dowiedzieć od kilku osób czy Com w Hisie może się połączyć
@230.4kb czy jest zablokowany na 115.2kbit ale nikt nie ma pewności.
(wyniki z programów testujących przy podłączeniu przez router mnie nie przekonują
bo zazwyczaj taki soft głupoty wypisuje)

Jeżeliby nie miał powyższego ograniczenia to na porządnym porcie COM
+ trochę umiejętności konfiguracyjnych, możnaby więcej wyciągnąć.

PeJot