Re: Jaka 19' kupic?

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 14:38:46 MET

A za ile pieniędzy ???
Zależy Ci na jakości i tylko na niej ? Czy może masz określony budżet...

Niektórzy cenią Iiame - ponieważ ma duże osiągi w odświeżaniu są również
zwolennicy pasma- może ono sięgać nawet dużych liczb- widziałem monitorek z
pasmem wizji 300MHz - ale powiem ci ptawdę - to wrażenie subiektywne powie
Ci czy nie męczy on twych oczu.
Pracuje przy grafice.
Dla mnie (to moje subiektywne odczucia) dobry jest CTX EX950F - dobre
parametry no i najważniejsze - siedzę często po 16cie godzin i dobrze się
czuję (wiem że to stanowczo za dużo - lecz cóż...) temperaturka 7500K
regulacja mory (zresztą jej prawie nigdy nie widuję - jedynie przy zmianach
rozdzielczości)
Miałem zamiar kupić CTX PR960F - lecz przeszkadzały mi te dwie linie - przy
1600X1200 (Trynitron kineskop Soniacza) gdy pracowałem z ramkami w Corelu -
ale osiągi miał lepsze.
LG 915FT też jest fajny no i ma koncentrator USB.
Mi jednak nie był potrzebny więc moim zwycięzcą cena jakość był EX950F z
kineskopem CRT - dałem za niego 1450złociszy

Slaff

P.S. Idź do dużego salonu - posiedz przed monitorkami min. 15-20 minutek i
się zastanów ( cacko w ładnej obudowie czasami nie jest warte ceny - ważny
jest kineskop i elektronika )