Re: 486 i padnieta bateria

Autor: Ireneusz Wojciech (ireneusz_wojciech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 14:25:43 MET

Dzik wrote:

> Bateria wygladem przypomina kondensator, nie jest to "pestka" tylko zielony
> walec dlugosci 5mm. Poszukam po sklepach z elektronika moze znajde, albo
> przylutuje na stale "pestke" z innej plyty.

Z opisu wyglada mi to na akumulatorki- szeregowo polaczone daja napiecie ok.
3.6V, ale nie sadze, by nie dalo sie w ich miejsce podlaczyc czego innego.
Zwykla bateria litowa (owa "pestka" :)) ma napiecie 3V, podobnie jak dwa
szeregowo polaczone paluszki (ale nie akumulatory, bo te moga miec od 2.4 do
3V). Spokojnie mozesz wiec wymienic.

Powodzenia,
 WIrek