Re: czym wylozyc obudowe ?

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 13:53:10 MET

". : : Krzysztof : : ." <krionixNO_at_SP@M_at_wp.pl> wrote:

> ROOOOOOOOOOOOOOTFL :)

Napisałem, że _nie_wiem_ na ile problem jest duży. A napisałem tak, bo nie
jestem specem od mat dźwiękochłonnych:))
Faktem jest, że mata wytwarza ciepło, ponadto jak ktoś podkręca procka i
obniża obroty wentylatora, do tego ma zdjęty wentylator z grafiki, a do tego
jeszcze zaklei tą matą prawie wszystkie "dziury" w kompie, to być może jest
się czym przejmować.

> w takie cieplo ze w zyciu tego nie zobaczysz, wyczujesz.

Skoro tak twierdzisz, to pewnie masz rację. Trochę mnie pocieszyłeś.

> mowisz starczy oblozyc dom w takie maty i bedzie cicho w srodku i cieplo
> (dom przy autostradzie : )))) )

1. Komp to nie dom przy autostradzie;) Chociaż pewnie i temu można by
zaradzić, zależy tylko ile jesteś w stanie za to zapłacić;)
Wracając do kompa to wydaje mi się, że jednak taka mata jest lepsza, np. w
porównaniu z korkiem, który niektórzy stosują.
2. Do ocieplania mieszkań służą materiały izolacyjne, a nie dźwiękochłonne;)
Ale w momencie gdy ciepło nie jest celem, tylko problemem i biorąc pod uwagę
jak wyżej...

> po ile to ?

Dokładnie nie wiem. Powiedziano mi, że ok. 80 zł za arkusz. Arkusz to 1 m2.
Tanie to niestety nie jest:( Ale z tego co wiem, to korek też nie. A mi
_bardzo_ zależy na jak największej ciszy, najlepiej żebym w środku nocy
wcale kompa nie słyszał:))

--
Pozdrawiam
Kzysio