Re: I815 i FDD

Autor: Paweł (majkens_at_kki.net.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 13:45:00 MET

Za mną czytelniku

 On Thu, 14 Feb 2002 07:29:52 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
<wojtek_at_chylonia.3miasto.net> wrote:

>przesadne ustawienia pamięci, PCI ew. ISA. tak to się często objawia

Nie bardzo wiem co masz na myśli - to jest orginalna płyta intela i
nic nie jest przetaktowane (nie da sie).Pamięć wsadziłem do innego
komputera na kilka dni i nie było żadnych problemów

... oraz magii owej
całkowite zdemaskowanie
Paweł
majkens_at_kki.net.pl