Re: Yamaha nagrywarka 8424 czy warto

Autor: Wojciech Kruzel (camcorp_at_pro.onet.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 13:10:19 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Jak niezawodonosc to yamaha odpada :)
> Poszukaj jakiegos starszego modelu Teac'a

Bzdury pan piszesz!
Kupilem poltoraroczna yamahe 8424 i dziala bez jakiegokolwiek zajakniecia,
w pracy mam taki sam model, ktory pali plytki w ilosciach hurtowych (30-40
dziennie)
od 2 lat i tez jej nic nie jest.

W moich rekach byla takze Yamaha 2x 6x , moj znajomy mial ja przez 2 lata,
potem ja mialem natepnie sprzedalem i po roku odkupilem od tego samego
goscia (potrzebowal kasy) i nastepnie ponownie ja sprzedalem. i wiem ze
chodzi do dzis a ma na pewno ponad 5 lat.

PONADTO!
W czasach gdy nagrywarki x8 byly to najszybsze sprzety,
to w wielu cennikach sklepow komputerowcych w linijce z nagrywarka Yamahy
bylo napisane:
"Nagrywarka Heavy-Duty (Wytrzymuje praktycznie ciagla prace)"
no i cena tez byla adekwantna. ;-))

pozrawiam
Woyteck
uzytkownik Yamahy SCSI 8x4x24x