Re: Pytanie do userow starszych kompow

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 12:01:48 MET

On Wed, 13 Feb 2002 18:58:31 +0100, "Slawek" <slwkk_at_poczta.fm> wrote:

>1. Czy istnieja karty sieciowe na ISA 100mbps ? Zdaje sie, ze nie, ale
>spytac warto.
Nie widzialem, co nie znaczy, ze nie ma. Inna sprawa, ze 100Mb na isie
i tak nie ma zbyt duzego sensu biorac pod uwage koszta.

>2. Mozecie mi podac kilka modeli plyt pod 486 z wyjsciami pci ?
Idz na gielde poszukaj i wybierz te, ktora wg. Ciebie ma najlepsze
parametry itp.

>3. Czy jest mozliwosc podpiecia jakiegos kontrolera zeby mozna bylo wlozyc w
>slot isa karte sieciowa 100mbps ?
A cos sie tak uparl na te 100Mbit na Isie. Ni elepiej kupic plyte z
ISA i PCI i kupic karte PCI?
Na gieldzie takie plyty kosztuja teraz niewiele.

>5. Ile ramu (simm) i mhz na procku zeby chodzilo gg, ie5, mp3 ?
IMHO ponizej 32MB to juz bedzie mordownia - na IE5 raczej bym sie nie
nastawial - to bedzie chodzic, ale jak. 4ka nie wystarczy? Procek min
120Mhz - z tych starych klasy 486 warto rozejrzec sie za zestawem
Cyrix 5x86 133Mhz + obslugujaca go plyta (taka raczej na pewno bedzie
miala PCI)
Przy dobrych wiatrach jeszcze tego Cyrixa troche podkrecisz.
Jak nie trafisz Cyrixa to kup 486 DX4 120Mhz AMD - tez bedzie niezly.

Pozdrawiam
GLide