ECS K7S5A i Athlon XP 1700+ czesc ostatnia

Autor: rfk (rfk_at_pf.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 12:11:35 MET

Witam,

Pare dni temu opisaywalem tu dziwne zachowanie procesora Athlon XP 1700+ na
plycie ECS K7S5A, ktory byl rozpoznawany jako Athlon 1,1 GHz.
Podpowiedziaqno mi, zeby zmienic ustawienia szyn pamieci i procesora ze
100/100 na 133/133. Jednak przy ustawieniu 133/133 komputer sie wieszal.

Dla tych ktorzy w przyszlosci doswiadcza tego problemu:
Po wielu testach z kartami graficznymi i roznymi pamieciami okazalo sie w
koncu, ze u mnie do wymiany byl jednak sam procesor. Po wymienie na inny
egzemplarz wszystko jest ok i wg Si Soft Sandra 2001 Pro wydajnosc systemu
jest w jednym z benchmarkow wyzsza niz P4 2 GHz. :)

Dziekuje wszystkim z tej grupy za pomoc w tej kwestii i pozdrawiam,

rfk