Re: DVD - podlaczenie do karty muzycznej

Autor: Bankowy (ban_kowy_at_poland.com)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 12:44:55 MET

> ojejku !! myślałaś ze przez ten kabelek idzie obraz ?? i to do karty
> muzycznej ??? :-)))
> ten kabelek jest po to aby dzwięk puscić do procesora dzwięku np 5.1
> jeśłi masz SB Live i tan kabelek + odpowiednie głośniki to masz kino
domowe
> !

Zaraz, zaraz... to znaczy ze jak nie ma tego kabelka to nie ma kina? ;-)
Bo ja nie mam... a kino mam :-)
Poważniej... Myślałem że on (czy też zwykle połączenie analogowe) przydaje
się tylko w przypadku słuchania muzyki z cd. Czy mam rozumieć, że jeśli nie
mam ani w sposób cyfrowy, ani analogowy połączenia pomiędzy kartą dzwiękową
a odtwarzaczem DVD to nie bedę miał dzwięku w filmach?
I jeśli tak to czy opłaca się przechodzić z analogowego połączenie na
cyfrowe?

Bankowy...