Re: OEM Win XP z myszka...

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.at.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 03:08:00 MET

On Mon, 11 Feb 2002 11:46:52 +0100, "Michal Polak"
<bwproject_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Wg nowych zasad juz TAK! Od jakiegos czasu kazdy OEM mozna sprzedac z byle
>jakim sprzetem, nawet z myszka za 5 zl!

Tylko się zastanawiam, czy zamiast z myszką, nie lepiej kupić takiego
OEMa ze stacją dysków 3.5''. Dlaczego? Ano powiedzmy, że za rok myszka
padnie. No to wymieniasz ją. I już nie możesz tego OEMa na tym kompie
legalnie uzywać. A tak, wsadzasz flopka i już. Zmieniasz kompa?
Przekładasz flopka i już. Flopek padnie? To tego padniętego
instalujesz jako drugiego, dokładasz nowego i dalej możesz OEMa
legalnie używać na kompie :)
Jak się tak zastanawiałem, to flopek wydaje mi się najfajnieszym
urządzeniem do kupna razem z OEMem. No, może jeszcze ACAR ;)))

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków