Re: mysz

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 22:09:24 MET

> witam :))
>
> mam pytanko do grupowiczow:
>
> chce kupic mysz, zastanawiam sie nad mysza optyczna
> czy polecacie ja czy lepiej kupic zwykla? jakie sa wady i zalety myszy
> optycznej?

ja mam a4techa wop35u czy cos takiego i bardzo sobie chwale.nie ma zadnych
problemow.dalem 70 zeta ale oplacalo sie.
jej wada to to ze np. jak masz kota w domu to zostawia on sciersc i moze ci
"wpasc" pomiedzy diode i podloze i kursor moze wtedy troche "skakac"
ale wystarczy przedmuchac i po klopocie.5 przyciskow bardzo sie przydaje
mozesz 4 zaprogramowac.ogolnie super.ale wybor nalezy tylko do ciebie ... :)