MBProbe i AUX1- co to jest?

Autor: Gryf (gryfmz_at_wp.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 22:46:07 MET

Witam.

Zakupilem niedawno XP1.6 i plyte GA-7VTXE+.
Ztego co zauwazylem to na plycie nie ma zworki ClearCmos a manual dodawany
do plyty jest raczej ubogi.

Moze sciagal ktos manuala ze strony GigaByte'a do tej plyty i moglby
powiedziec czy warto go pobrac(czy jest cos wiecej niz na papierowym) bo
na modemie wlecze sie niemilosiernie.

Co do procka to chodzi narazie stabilnie, szybko i bez zadnych
niespodzianek.

Na fsb 145 juz nie wyrabia pamiec:))

Dla swietego spokoju odpalilem MBProbe i CPU mam 52 w idle a w stresie
nawet 59stopni C(wiatrak noname a pasta to jakis badziew dodawany do
wiatraka, na Arctic Silver II juz nie wystarczylo kasy:)

Temp. sys to 37 stopni, ale zastanawia mnie co to jest Temp. AUX1.

W zaleznosci od wyboru sensoru ta temperatura wacha sie od 36 do 88
stopni.

Mial ktos blizszy kontakt z MBProbe i wie czego to temperatura i ile
powinna wynosic?

--
            Pozdroofka od gryfa
               gryfmz_at_wp.pl