Re: Plyta VIA zintegrowana z procesorem

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 22:39:48 MET

"lech" <karol-b_at_wp.pl>, wrote in news:a4da2o$ora$1_at_news.tpi.pl:

> ma ktos ten produkt
> interesuje mnie szczegolnie obudowa z pasywnym chlodzeniem
> moze jakies spostrzezenia czy warto to kupic - pc bez wiatraka to brzmi
> zachecajaco

Chodzi o VIA Eden? MGB jakis czas temu chwalil sie, ze mial przez pewnien
okres czasu.
http://www.viatech.com/en/Products/eden.jsp
Wydajnosc raczej kiepska IMO lepiej juz kupic celerona i puscic wolniej
wiatrak na nim.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!