Re: PORADZCIE!

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 22:17:42 MET

> SW-320. Za samsungiem przemawia większa moc 50 watt (creative ma tylko 21
> watt).

NIGDY, i to NIGDY nie patrz na "moc" glosnikow. JEst to moc maksymalna. Moc
nominalna jest duza wazniejsza (jezeli juz idzie o moc), a to, ze pisza 50
czy 100 W - to bzdura. Tak dla porowniania: wzmacniacz do gitary na 40 watt
+ glosniki na 40 watt (nominalnie) tak dawaly czadu w duzej sali sportowej w
szkole, ze na tym sie dyskoteke robilo (mala).

>Z drugiej strony creative ma subwoofer z drewna, a samsung nie,

To jest wazniejsze, ale nie NAJWAZNIEJSZE. Drewno jest duuuzo lepsze, lecz
jezeli jest slaby glosnik - to nic nie pomoze.

> pasmo przenoszenia u creativa wynosi 42Hz-20kHz, a u samsunga to
50Hz-20kHz.

Nie wiem czy uslyszysz roznice przy normalnym stosowaniu w PC.

Moja rada: stanowczo isc do sklepu i posluchac (roznych nagran). Co do
firmy: osobiscie jestem uczulony na samsunga, wiec gdybym kupowal w ciemno,
bral bym creative. Lecz gdyby odsluchanie wykazalo przewage samsunga - wzial
bym je.