Re: Yamaha nagrywarka 8424 czy warto

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 22:16:20 MET

> Czy warto kupic nagrywarke(nową) Yamaha 8x4x24 za 279zl
> Chce wypalac plytki glownie audio, zwykla archiwizacja itp (nie zalezy mi
na
> szybkosci nagrywania a jedynie na cenie napedu, niezawodnosci)

Mam taką. jest spoko. Tylko uważaj z DMA dla niej. Ja gdy uaktywniłem to
nagrywanie płytek Audio z prędkością x8 było bardzo ryzykowne. Najlepiej nie
włanczać dla niej DMA mimo tego, iż producent zaleca. Nagrałem na niej sporo
płyt i naprawdę zepsucia były sporadyczne (nie licząc tych Audio z włączonym
DMA)

Pozdro. Seba