Re: mysz

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 21:59:00 MET

> czy polecacie ja czy lepiej kupic zwykla? jakie sa wady i zalety myszy
> optycznej?

Wczoraj :))) kupiłem Logitech Pilot Wheel Optical.

Ma półprzezroczystą dolną obudowę (świeci na czerwono, poruszona jaśniej) -
taki niepotrzebny "bajer". Mogły boki być "pełne" - nie było by tego światła
widać. Słabo działa, "gubi się" na bardzo ciemnym podłożu (czarne,
granatowe - taką miałem podkładkę) więc chwilowo pracuje bez podkładki
(podłoże - drewno) i jest OK. Jak ktoś ma ciemne biurko to awaryjnie można
jako podkładki użyć kartki papieru albo kupić jakąś jasną podkładkę. Mimo
wszystko droga - ok 100 zł

Ja jestem jednak zadowolony bo najbardziej mi zależało na płynnym i
dokładnym operowaniu wskaźnikiem - pod tym względem rewelacja !!! Ponadto
jest nadzieja, że tak będzie działać przez długi czas bo tam nie bardzo ma
co się zużyć :)))

--
Tomek