Re: ecsk7s5a

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 19:06:37 MET

> zeczywiście bardzo proste !!! moze równiez w ramach uproszczenia zaczniemy
> szyfrować tresc wiadomosci ??? albo pisac wspak ??? jakieś inne pomysły na
> uproszczenie ogłaszanie wiadomości na grupie ??? a moze wszyscy pójdziemy
do
> tego przedszkola do którego chodzą dzieci z takimi pomysłami ???
rozumiem ze jestes zdenerwowany ale o co ci chodzi ???
po prostu wytlumaczylem gosciowi co zrobic zeby odczytac tresc wiadomosci ,
wktorej jest tylko zalacznik i nie ma zadnej tresci .
po co w ogole klotnia , przeciez to grupa traktujaca o sprzecie a nie o czym
innym.
zasmiecanie grupy.rozumiem ze ty tez zaraz bedziesz chcial powedziec ze ja
tez zasmiecilem grupe wysylajac ten i poprzedni post i rownie dobrze moglem
zrobic to na priva.w takim razie chcialem was przeprosic za zasmiecanie
grupy,bo z mojego powodu wyszly trzy niepotrzebne posty.
PRZEPRASZAM