Re: Ehhh...SCSI

Autor: thezor (thezor_at_interia.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 20:28:38 MET

W artykule <a4e8nd$sot$9_at_news.tpi.pl>, skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl
zauważyłem następujšce bity:

> A jak podłączasz sam dysk to wszystko jest OK ?
>
> Może masz jakieś problemy z przerwaniami.
> Naciśnij pause na tabelkach przy starcie i zobacz co jest grane.
>
> PeJot

Problemów z przerwaniami nie mam raczej, kontroler siedzi na IRQ10 i
wszystko gra. Nie wydaje mi się żeby to było to bo tak jak muwie: sam
kontroler z nagrywarš chodzi idealnie, ale kontroler z samym dyskiem juz
niestety nie. Wydaje mi się, że jest to albo kontroler (bo nie ma BIOS'u)
albo Dysk. Albo, albo...