Re: Karty graficzne ATI

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 15:51:12 MET

QuaD wrote:

> "nie jako?ć ?", -> nie rozumiem o czym piszesz. wszystko zależy od marki.

Zmien sobie kodowanie polskich znakow albo ich nie uzywaj.
Nie wszystko zalezy od marki. nVidia po prostu stawia na wydajnosc i
producent karty ma niewielkie pole manewru jesli chodzi o poprawe
jakosci. Pomijajc, ze jakosc wyrenderowanego obrazu 3D na ukladach nVidii
tez nie zachwyca (chocby nie wiem jaka zyleta byla na monitorze).

--
Raf
raist_at_poczta.fm