' Floppy disk(s) fail (40) '

Autor: Janek (jasiek16_at_go2.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 18:51:22 MET

Nie działa mi napęd dyskietek,
Sprawdziłem:

- sam napęd w serwsie, działa bez zastrzeżeń,
- kable mam dwa, więc któryœ musi byc dobry,
- podłanczam dobrze, bo kiedy podłšcze odwrotnie, stale œwieci mi się dioda,
- odłšczyłem kartę ISA ( podobno może powodowac jakis konflikt )
- BIOS ustawiłem na ' DEFAULT SETTINGS '
- to już moja druga płyta na której mam takie prblemy ( dlatego byłem w
serwisie z nepędem )
- kabel od zasilania też dobrze ( poprzedni naped spaliłem własnie xle
podłanczajšc zasilanie, więc teraz dobrze sprawdziłem )
- ...
- ... coœ jeszcze? nie mam już pomysłów...

o co może chodzić? zapomniałem o czymœ?

Pomocy!,

Janek!