Re: maszyna do zabijania

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 18:49:49 MET

Użytkownik Straits <straits_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4bmai$mqo$1_at_szmaragd.futuro.pl...

> Fakt, pomylka... odruchowo napisalem GB... ale i tak kazdy wie o co chodzi.
> A co do kodowania, to uzywam go od 2 lat i moze mnie oswiecisz, na jakie mam
> zmienic, zeby kazdy widzial to co chce napisac, a nie krzaczki ???

Jak ktoś ma ustwione domyślnie 8859-2 to dobrze widział Twój post
tylko przy odpowiadaniu się skopało.

Narzędzia/opcje/wysyłanie
zwykły tekst- mime-brak
międzynarodowe - środkowo-e. ISO