Re: Do posiadaczy płyty Asus TUSL2-C

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 18:49:23 MET

Użytkownik Mirek Gšgola <mirek_at_flash.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4andn$328$1_at_news.onet.pl...
> Czy miał ktoœ problem z restartem W98 SE ?
> U mnie po "uruchom ponownie" zatrzymuje się na ekranie zamykajšcym system.
> Przy "zamknij" nie ma problemu, grzecznie i bardzo szybko zamyka system.

Zainstalowałeś shutdown supplement ?
System jest całkiem fajny ale trzeba koniecznie zainstalować powyższą łatkę.

Wystarczy wpisać na http://plikoskop.internauci.pl
*4756pl*

PeJot