Re: !!!!!!!! BARDZO WAZNE !!!!!

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 18:49:08 MET

Użytkownik <buczo_krakow_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:28f9.00000674.3c681fab_at_newsgate.onet.pl...
> Mam taki problem : mialem zainstalowane win xp , na drugjej partycji win me .
> Chcialem usunac win xp , ale nie moglem to wykasowalem partycjie C: , fdiskiem .
> Zalozylem ponownie primary dos partition , i wszystko bylo by ok , z tym ze
> nreszta partycji (byly FAT32) sa teraz jako non-dos partiotion . Co zrobic zeby
> byly jako partycjie dosowe i byly widoczne ?

Nic się strasznego nie stało.
Partition Magic Twoim przyjacielem.

Na drugi raz nie używaj fdiska jeżeli masz dużo partycji bo on się
nadaje tylko do ich założenia a nie późniejszej manipulacji na nich.

PeJot