Re: intele

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 18:49:38 MET

Użytkownik ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a49kim$stc$1_at_news.onet.pl...

http://support.intel.com/support/processors/sspec/icp.htm
http://support.intel.com/support/processors/sspec/p2p.htm
http://support.intel.com/support/processors/sspec/p3p.htm
http://support.intel.com/support/processors/sspec/p3xp.htm