problem z myszką

Autor: B_R (brocki_at_twarda.pan.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 16:58:45 MET

Witam
Do starszego komputera potrzebuję podłączyć myszkę, mam 3 różne myszki
raczej nowe z końcówką PS2, komputer ma tylko port SERIAL, kupiłem więc
redukcję ale myszy komputer nie widzi i przy każdym uruchomieniu krzyczy, że
nie wykrył myszy. Dodawałem nowy sprzęt, uaktualniałem sterowniki, 1 mysz ma
własną dyskietkę ze sterownikami i nic. Jak można zmusić PC do rozpoznania
takiej myszki z redukcją, czy szukać mychy z oryginalnym portem serial?
Bodzio