Plyta glowna ECS P6IPAT...

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 16:44:42 MET

... i jej wspolpraca z W2k... W menedzerze urzadzen pojawia sie znak
zapytania z zoltym wykrzyknikiem przy urzadzeniu PCI Device ... Co to
k.... jest?!?!
Wszystkie sterowniki do urzadzen zaistalowane, wszystko co powinno chodzic
to chodzi! Jak zainstalowalem jeszce sterowniki do Intel ATA Storage Driver
to system lekko odmowil wspolpracy (konkretnie nie uruchomil sie dopoki nie
usunalem tego sterownika w trybie awaryjnym) a PCI Device nie zniknelo...
Wiem, ze skoro wszystko mi chodzi jak trzeba to moge sobie to odpuscic, ale
to mi nie daje spokoju. Spotkal sie moze ktos juz z tym problemem?
Pzdr.
MA