Re: Odp: Maxtor 40 czy Barracuda IV 40?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 15:40:56 MET

"SiLvEsTrO" <sdros_at_wp.pl> wrote in news:a4buis$ta3$1_at_news.bsi.net.pl:

> Ja polecam barracude. Mam ja od 4 dni :))) i jestem z nioej zadowolony
> - jest bardzo cicha,natomiast kolega ma Maxtora i jest duzo duzo
> glosniejszy...

LOL
Zebym nie mial 3 Maxtorow + 1 historyczny to mooooze bym ci uwiezyl ale tak
to powiem tyle:
 Seagate a szczegolnie baracuda bedzie duzo glosniejszy od Maxtora a ty sie
o tym przekonasz w ciagu najblizszych 2-3 miesiecy bo po takim czasie te
dyski zaczynaja juz grzechotac, a po za tym czestotliwosc padania jest
wystarczajaco duza aby w gole pomijac wszystko co wyprodukowal Seagate od 5
lat po za seria U6.

--
Best regards
 	The EaGle