Re: Monitor 17"

Autor: Remigiusz Swic (rs_at_n.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 15:19:51 MET

Witam,

"gskul" <gskul_at_interia.pl> wrote in <a4bnur$v8$1_at_uranos.cto.us.edu.pl>:

> Jaki monitor moglibyście polecić z poniżej wymienionych :
> MAG 796pf lub fd
> CTX PR-711-FL
> CTX PR 705 - f
> lub inne do 1400 zł
> Z góry dziękuje .
W poniedzialek odebralem ze sklepu CTX PR711FL i jestem nim zachwycony,
bardzo dobra jakosc obrazu, zero problemow z instalacja sterownikow itd.
Jedynie co mi troszke przeszkadza to dwie poziome linie (wszystkie
Trinitrony), ale za to obraz jest bardzo stabilny i przy rozdzielczosci
1280x1024 (przy takiej pracuje) mam 85Hz odswiezania pionowego. Naprawde
goraco polecam! Po za tym kupilem go za 1317PLN, we Wroclawiu w Polbrasie,
na Podwalu. A w Proline'ie widzialem za 1295 (ale juz po zakupie :( ).

Pozdrawiam,
Remigiusz Swic
mailto: rs_at_n.pl