Re: P³yta Abit KT7 i sound blaster live!-Pytania

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 13:34:40 MET

U¿ytkownik "Jacek Rutkowski" <jacek24_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam
> Posiadam p³ytê Abit KT7 duron 850 i chcia³bym kupiæ katrê muzyczn±
> Sound Blaster Live!5.1.
>
> Powiedzcie mi jak ta karta dzia³a z t± p³yt± , czy mogê spodziewaæ siê
> k³opotów , czy
> dzia³a bez problemowo.???
> Czy bêdê mia³ jakie¶ niespodzianki w czasie instalacji i dzia³ania tej
karty

Niektorym dziala, innym nie - polecam lekture
http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm

Problemy dotyczyly glownie starszej wersji Sound Blaster Live!,
5.1 jest juz bardziej dopracowana.

Od siebie dodam, ze u mnie (KT7A) SBLive! 5.1 dziala
od poczatku _absolutnie bezproblemowo_ i nie wymagal
_zadnej specjalnej konfiguracji_.

Michal Letowski