jaka płyta pod celerona ?

Autor: JFB (jfb_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 13:27:55 MET

Mój wysłuzony Abit BH-6 chyba powinnien juz pójśc w odstawkę. Podejrzewam go
o powodowanie zwisów (freeze), bo dzieje się to na każdych detonatorach >20,
na dwóch różnych kartach graficznych (GF2MX400 i TNT2), pod dwoma systemami
operacyjnymi. Ponadto pod GF2 nie mogę uruchomić gier wykorzystujących
opengl... Czy może płyta główna byc przyczyną ?
Więc pytanie brzmi jaką tanią a przyzwoitą płytę polecacie pod celerona 700
? Moja obecna konfiguracja: 256MbRamDimm, GF2MX400, SeagateBIII30Gb,SBLive

jfb