Re: Pomozecie/pomyslicie?

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 00:40:14 MET

Artur Misewicz wrote:

> Witajcie.
> Moze ktos z Was cos wymysli na moj problem.Wyobrazcie sobie najnowszego
> Atlona 2000+ (mojego kumpla)na porzadnej plycie Gigabytea na DDR ach
> (256)-porzadna obudowa.A problem jest taki ze uparl sie na XP a tu....W
> czasie odtwarzania mp3 obciazenie procka waha sie od 60-80 % i dzwiek
> przerywa(na moim 1ghz zuzywa tylko 30-40 %)

[...]

> Co z tym zrobic??Macie jakies koncepcje?

Czlowieku, czym ty to odtwarzasz? Recznie przeliczasz transformate
Fouriera na kalkulatorze Windowsowym czy jak? Co to za karta dzwiekowa?
Chyba nawet najbardziej badziewny kodek AC97 tyle czasu proca nie zre.
Puscilem jednoczesnie film w DivXie, teledysk w MPEG2, w tle leci MP3 i
uzycie procka oscyluje wokol 50% na Duronie 856 pod W2k. Moze za slabo
pedalujesz i megaherzow brakuje?

--
Raf
raist_at_poczta.fm