Re: PILNE!!! Prosze o porade co do zakupu drukarki

Autor: Piotrwarez (piotrwarez_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 10:23:03 MET

Użytkownik "Castrol" <jacek_01_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy warto kupic drukarke Lexmark 3200 za okolo 100 zl bez tuszy???
> Ile kosztuja tusze nowe, i napelnienie cartridgów??
> I jak sie sprawuje ta drukareczka?
>
> Czekam na szybka ospowiedz

Drukareczka jest symaptyczna. Mam taką i jestem bardzo zadowolony.
Ale nie warto jej kupowac za 100zł. Bo to juz stary dosyć model, a tusze....
w sklepie za oba zapłacisz jakies 350zł... Jak sie baaardo dobrze
rozejrzysz, to na jakims allegro kupisz je za 200zł Co i tak jest drogo. Nie
ma takirgo wyboru jak zHP. Uzypełniac można.
pozdrawiam

PiotrW