Re: Pomozecie/pomyslicie?

Autor: Artur Misewicz (rumba_at_it.com.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 09:55:03 MET

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomoœci

> no fajny proc !!!! a tak poza tym ??? moze byś dodał ile tego DDR'a tam
jest
> i jaka dzwiekowa karta ????? mogło by pomóc !!!
> jeśli masz 128MB DDR to odrazu mówie ze pod XP to za mało !!
> dróga sprawa jeśli masz dzwiekówkę zintegrowaną to moze warto by było
> poszukać nowszych sterowników ?????????????

Ramu jest 256 a plyta jest nowka ze zintegrowana karta, ale zeby tak
obciazac procesor..Sterowniki powinny byc swieze ale pokombimuje i caly czas
moze jakies inne pomysly.
Artur M

PS.Niech mnie ktos jeszcze oswieci co mial na mysli Rush w poprzednich
postach bo nie jestem az tak biegly.