Odp: kaszana w 3dfx

Autor: Pawel Bogus (pbogus_at_iname.com)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 08:43:15 MET

Użytkownik "--6--MARshALL--9--" <6marshall9_at_interia.pl> napisał w
wiadomości news:rlvi6u06trpve36koevn2gqia9v0t2pdoa_at_4ax.com...
> gram takie rone demka, dosyc stare, wiec powinny pojsc
> spokojnie bo tam sa wymagania pentium 120 itp.
> tylko ze chca one koniecznie vodoo, lub innego akceleratorka, jakby
> moja karta grafiki Mint tego nie miala, poprostu kaszani sie caly
[..]
nie będę wnikał w kwestie sterowników do VIA, ale moje doświadczenia
ze starymi grami są następujące:
- tryb soft oferuje słabą jakość obrazu (np. MythI)
- tryb openGL (jeżeli dostępny) jest ok (np. Unreal)
- glide wraper'y są problematyczne w użyciu i wiele tytułów ma z nimi
problemy
osobiście preferuję rozwiązanie sprzętowe i trzymam w kompie VoodooII
12MB (koszt 50..80 zł w zależności od producenta i rozmiaru pamięci)
Pz
Paweł