Re: USA

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 06:38:53 MET

Użytkownik "CHAVEZ de Cornholio" <domingonospam_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości news:a4as08$rri$1_at_news.tpi.pl...
> Mam maly problem. Mam mozliwosc sciagniacia za stanow ,procka, plyty i
> pamieci taniej niz u nas o jakies 40% i mam male pytanie. Jak wiadomo w USA
> wszysko chodzi na 110V a u nas 220V. I zastanawiam sie czy zmiana napiecia
> jest przez zasilacz czy poprostu inna jest budowa i zasilanie plyty

Różnica 220V/110V ważna jest wyłącznie dla zasilacza w obudowie.
To zasilacz dostarcza napięć 5V, +-12V i wszystkie płyty chodzą tak samo.

Na dodatek, większość znanych mi zasilaczy pecetowych pracuje w obu
sieciach zasilających - albo ma przełącznik ręczny albo automatyczny.

Jeśli rzeczywiście różnica cen jest AŻ TAK DUZA (gdzie ten sklep?)
to powinieneś brać i nawet się nie zastanawiać nad tym 110V...