Problem z płytami GIGABYTE

Autor: maki29_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 13 Feb 2002 - 02:34:38 MET

WITAM!
Mam płytę GIGABYTE GA-72M, która inaczej niż np. Schuttle rozpoznaje dyski
twarde (rozmiary, głowice, sektory...). Wartości, które są zapisane na HDD są
inne przy rozpoznawaniu w BIOSIE – nieważne w jakim trybie (NORMAL, LBA...) W
biosie nie mogę ustawić ręcznie tych wartości, które są napisane na HDD. Mam
najnowszy BIOS. Problem z rozpoznawaniem dysków, których partycje były
zakładane na innych płytach (komputerach).
(mimo iż jest to dziwne to mój znajomy ma identyczne problemy z płytami
GIGABYTE.)

[moje dyski: Seagate Barracuda IV 40GB
                 Samsung 20GB]

Co jest przyczyną i co można z tym zrobić?

POZDRAWIAM!