Re: Który windows dla Celerona 300A?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 02:21:34 MET

On Tue, 12 Feb 2002 08:29:33 +0100, "detonus" <detonus_at_alpha.net.pl>
wrote:

>Ja ostatnio sie przekonalem do XP ... jesli uda sie to 450 MHz i kolega ma
>troche ramu (a ma;) to zawsze mozesz sprobowac podejscia do XP :)
Ale po co. Jak sie skanuje to najczesciej wolny ram jest na wage
zlota. Kazdy dodatkowy MB w wirtualce a nie w RAMie bedzie zpowalnial
prace.
Czy w kwestii skanowania i obrobki XP daje cos wiecej niz 2000?
Photoshopo ma wiecje kolorow, skany sa ostrzejsze?

IMHO. Jesli skaner jest na USB to win2K, jesli na LPT i userowi
wystarczy NT4 to tez czemu nie.

Pozdrawiam
GLide