Re: karta graficzna

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 23:57:59 MET

Użytkownik "Rudix" napisał:
| Co oznacza skrot sdr w nazwie mojej karty graficznej ati
| radeon 32 sdr? Czy znaczy on,ze nie bede mogl uzywac tej
| karty,jesli bede chcial uzyc ramu ddr?
karta graficzna ogolnie rzecz biorac ma 'wbudowana' pewna ilosc pamieci,
moze ona byc roznego typu, m.in. DDR lub SDR (skrot od double lub single
data rate). nie powiazania miedzy typem pamieci zainstalowanej na karcie
i na plycie, mozesz uzywaz tej karty w konfiguracji z plyta na DDR'ach.

--
[ pozdrawia pE. ]
mugole wszystkich krajow...