Re: Oporny duron 800Mhz

Autor: luk (luk_at_free.net.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 23:16:18 MET

> To jeszcze pusc wolniej witraki :)
konstruuje fanboxa ale jakos mi to opornie idzie :)

w porownaniu do titana malenstwo,
> Czyli duzy, przesmarowales rdzen procka pasta termoprzewodzaca.

przesmarowalem pasta pseudo srebrna ale z tego co pisze calkiem niezla bo ma
przewodnosc 7,5 W/m-k .swoja droga radiator ma fenomenalny docisk - jak
zdjalem do laczenia mostkow na 1,85v to praktycznie cala paste (a nie bylo
jej duzo ) wycisl poza rdzen

> Nawet bardzo :)
dlatego ta mata . ale dzis go nie rozbiore bo leci CPU stabillity test na
896 mhz .leci sobie juz 5 h

> Ciecie mostkow :)
no dobrze to teraz kto mi to przetnie w katowicach ?:)

luk