Re: Pomozecie/pomyslicie?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 23:21:05 MET

begin Artur Misewicz napłodził(a):

> Witajcie.
> Moze ktos z Was cos wymysli na moj problem.Wyobrazcie sobie
> najnowszego Atlona 2000+ (mojego kumpla)na porzadnej plycie
> Gigabytea na DDR ach (256)-porzadna obudowa.A problem jest taki ze
> uparl sie na XP a tu....W czasie odtwarzania mp3 obciazenie procka
> waha sie od 60-80 % i dzwiek przerywa(na moim 1ghz zuzywa tylko
> 30-40 %)

no u mnie pod lunixem na duronie 650 obciaszenie proca przy mp3 to 1-2%
w interwalach 3 sekundowych , tz przez 3 sekundy sobie dekoduje z tym
obciaszeniem po czym nastepne 3 sekundy jest ZEROWE obciaszenie proca
..
fajne te wasze XP na XP :)

Co do koncepcji zmienic sklep / system i poczytac jakies howto

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/707