Re: HDD padl jak go ozywic?

Autor: DJska (djska_at_polbox.com)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 21:48:20 MET

Użytkownik "Dylon" <dylon_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> In article <a4bsl4$mbf$1_at_news.tpi.pl>, djska_at_polbox.com says...

> proponuje zrobic mu format niskiego poziomu i potem "normalny" format :)
> jesli chcesz to podesle ci maly programik do tego.

Wlasnie o to chodzi, ze zrobilem test i nastepnie format niskopoziomowy
firmowym softem Samsunga i po tym (logicznie rzecz biorac ;)) dzialaniu
powinno byc lepiej. Niestety w odroznieniu od stanu przed, teraz zamiast HDD
mam kupe zlomu - wczesniej mialem przynajmniej HDD z badsektorami.

Nadal nie moge sobie przypomniec nazwy softu do odzyskiwania HDD, ale
myslenie ma przyslosc i wymyslilem, ze zaczne go szukac przez innych
producentow.
No i jezeli bylbys tak mily to podeslij mi ten maly programik do
niskopozomowego formatowania (temu dysku juz nic chyba nie zaszkodzi ;))

Pozdrawiam
DJ
djska_at_polbox.com