Re: ecsk7s5a

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 20:11:24 MET

> Dużo napisałeś ! Może zamiast załączników pisz normalne posty ! Albo
> przestaw sobie program... bo coś szwankuje !
dzis mam dosc dobry humor wiec ci to wytlumacze na chlopski rozum.
kiedy masz takiego posta w ktorym jest sam zalacznik a nie ma zadnej tresci
wtedy robisz cos takiego:
najezdzasz kursorem od myszki na ów post i klikasz prawym przyciskiem
myszki.dobrze.teraz wybierasz
wlasciwosci a nastepnie,gdy juz pokaze sie okienko,wybierasz zakladke
"Szczegoly" i klikasz "Zrodlo wiadomosci"
potem przesuwasz paskiem z prawej strony ekranu na sam dol i widzisz tresc
danego postu.to proste.i prosilbym cie
bardzo abys nastepnym razem nie czynil tak jak postapiles przed
chwila.dziekuje.