pilne

Autor: HybridX (hybridx_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 21:07:17 MET

Posiadam płyte QDI-P5I437FX FMB z prockiem P166 i mam problem:
Niekiedy gdy uruchamiam komputer on stoi(czarny ekran) nawet nie wykrywa
k.graf nie dochodzi do BIOSu gdy pogrzebe coś przy procku i w okolicy
niekiedy normalnie sie uruchamia.
I teraz mam jeszcze jeden problem:
Gdy dziada uruchomiłem (jakimś cudem) non zatrzymuje sie tam gdzie powinien
za cząć ładować system ,z twardym jet wszytko w porzątkku eczśniej wszytko
działało...
Bardzo bym prosił o odpowiedzi na mail jest to dlamnie strasznie
pilne(niedług to będzie serwer)
hybridx_at_go2.pl