Re: SB 1024 Live! i dziwne szumy, trzaski ???

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 20:00:43 MET

Użytkownik Basior <basior_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a48nfq$eib$1_at_news.tpi.pl...
> witam posiadam wyzej wymieniona karte i od pewnego czasu przy odtwarzaniu
> filmow, dzwiekow, mp3 slysze dziwne, szumy mozna powiedziec trzaski
>
> jednak gdy uruchomilem karte w innym komputerze karta dzialala OK
>
> mobo: Abit KT7-RAID
> karta nie sasiaduje z jakas inna karta PCI ani z karta AGP

Jaki system, która wersja sterów do płyty -via4in1, które stery do Live'a,
który bios ... (wydaje mi się że nie jesteś pierwszy raz na tej grupie)

Na początek wypróbuj to:
http://download.viahardware.com/vlatency_v019.zip

PeJot