Re: samoczynne "resetowanie" ???

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 20:00:40 MET

Użytkownik Marcin <turbogroszek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a471j4$s8v$1_at_news.onet.pl...
> Witam wszystkich. Mam spory problem z niedawno zakupionym sprzem.Podoba
> sprawa byla juz coprawda poruszana na grupie, ale dochodzą jeszcze te
> "samoczynne resety", moze to to samo, jednak dziwi mnie, ze raz zawisnie i
> musze go zresetowac, innym razem resetuje sie sam. Przepraszam za dosc malo
> precyzyjne informacje, ale trudno sie zaczepic o cos konkretnego. Sprzet
> jest nastepujacy: plytka GIGABYTE GA-7DX AMD761 AGPset; karta GEFORCE2 GTS
> Pro; ram 256 DDR; dzwiek na plycie SOUNDBLASTER 128; procek ATHLON 1,4. Bios
> [...]
[...]

Spowolnij pamięci w biosie, wyłącz agpx4 oraz fastwrites (to jako pierwsze).
Stery do AGP od AMD masz najnowsze?
Stery do Nvidii mogą być 23.1x. (www.tweak.pl )
Moduł pamięci przestaw do slotu nr1.

PeJot