Re: Atrent 6220

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 20:00:19 MET

Użytkownik Orion <krolak_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a47nmj$qko$1_at_news.tpi.pl...
> Mam płytę główna Atrent 6220 z chipsetem 440BX, slot 1 (z 1998 roku), według
> instrukcji może ona obsługiwać maksymalnie procesor z zegarem do 450 MHz.
> Moje pytanie jest następujące: czy ten model płyty może współpracować z
> procesorem o wyższej częstotliwości niż 450 MHz. Jeśli ktoś się w tym
> okrętuje proszę o odpowiedź.

Do P3-600 slot 1 na pewno będzie działać.

Zobacz w manual'u czy obsługuje napięcia od 1.8V, jak tak
to po uaktualnieniu biosu (który i tak nie wspiera oczywiście coppemine'ów ftp://vluka.dhs.org:6667)
możesz próbować na przejściówce z regulacją napięcia wstawić jakiegoś
Celka 800-900Mhz przy napięciu 1.8V (nie wiadomo czy przy najszybszych płyta poradzi
sobie z dużym poborem prądu).

Innymi słowy powyżej P3 550-600Mhz możesz sobie tylko poeksperymentować
(najlepiej zapytaj się przy zakupie procka i przejściówki o możliwość zwrotu)

PeJot