Re: Pass na drukarke(win98, hp940) jak ???

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 19:41:42 MET

At 22:31 02-02-11 +0100, you wrote:
>Witam
>Jak zalozyc pass na mozliwosc drukowania na hp 940 (w98). Drukarka stoii w
>szkole ( atrament konczy sie po 200 OFICJALNIE ) wydrukowanych stonach :-((.
>Ktos drukuje wieczorami ?? Ewentualnie interesuje mnie programik do log (
>kto i kiedy drukuje)
>Pozdrawiam

Win 2k i urzadzenie dostepne dla nieadministratorow w okreslonych
godzinach. Ewentualnie w Win 98 zrobienie profili uzytkownikow i wszystkim
lacznie z domyslnym w rejestrze wylaczyc dostep do menu Start Ustawienia a
samemu przed pojsciem do domu na swoim niezablokowanym profilu ustawic
"Wstrzymaj drukowanie". Rano sprawdzic co jest w kolejce zadan do wydruku i
masz winowajce - jak nie wie, to pusci do druku, urzadzenie stoi, a z
kolejki zadan nie wykasuje :-)

Pozdrawianko!

A.S.