Ehhh...SCSI

Autor: thezor (thezor_at_interia.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 18:59:06 MET

Witajcie zbawiciele :]

Pewnego razu był sobie Kontroler SCSI IOI-4203A bez biosu (ehh) oraz
nagrywarka TEAC. Wszystko chodziło jak należy aż tu nagle komuœ się
zachciało zburzyć doskonałš harmonię poprzez podłšczenie dysku Barracuda
4.23 GB ST15150N.
I tu zaczynajš sie kłopoty. Gdy podłanczam sam dysk:
- pod dosem jest wykrywany podczas ładowania ASPI910U.SYS, ale
INIDISK.SYS sie przywiesza :/
- windows: nie startuje :\
Oczywiœcie dysk terminuje, i to nawet próbowałem na kilka sposobów

Gdy podłanczam dysk i nagryware:
Dysk na ID0 nagrywarka na ID5 z terminowaniem.
- DOS - to co wyżej, przechodzi inidisk.sys, ale np. przy wejsciu do
inifdisk.exe pisze coœ jakby 'wyszukiwanie urzadzen' i zwiecha
- windows - nie lepiej, normalnie startuje itd., zawiesza się dopiero
przy próbie odczytu z CD. Aha, dysku nie widać w 'właœciwoœciach systemu'

Mam już doœć, pomóżcie, powiedzcie czy jest Ÿle czy bezndziejnie :[