Re: tani modem

Autor: Aleksander Ewich (kto_at_powinien.ten.wie)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 18:32:58 MET

jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote in news:3c681efe.304483_at_nt:

> Witam
>
> Moze ktos uzywa, ale wie ze nie kupowac: ktory
> z ponizszych sprawia najmniej klopotow:
>
> - Pentagram Omen [chipset motorola]
> - Pentagram Hex56 [Conexant]
> - Actiontec 56 [motorola]
> - Zoltrix Spirit [Conexant smartHSF]
zadnego z nich nie mialem, mialem natomiast ZoltrixaSpirit HCF. Sprawowal
sie 2 lata bez zarzutu (pod w98). Nie wiem jak pentagram i actiontec ale
zoltrix ogolnie olewa uzytkownikow i nie chce mu sie pisac sterownikow do
innych systemow niz najpopulaniejsze windowsy.

> Boje sie tych windows only, ale ma byc tani :-(
to moze warto zajrzec na allegro?

--
pozdrawiam
Aleksander Ewich