Re: Jak spowolnic wiatrak na procku?

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 17:05:44 MET

"GiePe" <giepe_at_hoga.pl> wrote:
> Zgodnie z rada juz go sciagnalem. Teraz prosze o rade, jak z niego
> skorzystac.

To jest proste. Problemem jest to czy SpeedFan będzie współpracował z Twoją
płytą główną (u mnie podaje temperatury i obroty, ale nie da się ich
zmniejszyć).
1. Wstawiasz skrót SpeedFan-a do "autostartu", żeby uruchamiał się przy
starcie systemu.
2. Po odpaleniu programiku klikasz na "configure"
3. Zakładka "temperatures". Tu powinieneś zobaczyć wskazania temperatur
(jeżeli Twoja płyta główna ma "termometry"). Najwyższa to procek. Zaznaczasz
ją, na dole okienka pojawi się przedział w jakich temperaturach ma pracować
procek kosztem obniżenia obrotów. Musisz wiedzieć jakie temperatury są
zalecane dla Twojego procka.
4. Zakładka "fans". Tu zobaczysz aktualne obroty swojego wentylatorka
(wentylatorków), jeżeli Twoja płyta obsługuje takie funkcje.
5. Zakładka "speeds". Powinieneś zobaczyć pozycje po zaznaczeniu których, na
dole okienka pojawi się możliwość regulowania maksymalnych i minimalnych
obrotów wiatraczka. U mnie w tej zakładce nic nie widać;(

Nie miałem możliwości pełnego sprawdzenia działania programu, ale to chyba
wszystko:)

--
Pozdrawiam
Kzysio